Databox
Število razgovorov: 5
Customer Support
Razgovor s HR službo
Razgovorov je bilo več, bili so sproščeni in transparentni, z dobrim vpogledom v kulturo podjetja.
Tehnični razgovor
Srednje zahteven razgovor z vodjo/direktorjem funkcije, dober vpogled v odgovornosti in naloge, ki bi jih ta oseba naj opravljala. Sogovornik je bil prijeten in strokoven, vzdušje sproščeno.
Technical Support Specialist
Razgovor s HR službo
Razgovor z HR službo je bil zelo prijeten in profesionalen. Vzdušje je bilo sproščeno, vprašanja so bila jasna, pogovor pa odprt in spoštljiv. Imel sem občutek, da moje mnenje šteje, in sem dobil vse potrebne informacije.
Tehnični razgovor
Tehnični razgovor je bil strukturiran in dobro zastavljen. Vprašanja so bila relevantna in so pokrila ključna delovna področja. Challenge task je bil zanimiv in primeren za preverjanje praktičnega znanja. Celoten proces je potekal profesionalno in sem dobil občutek, da gre za dobro usklajeno in tehnično močno ekipo.